1.2.11

Blås lite här där det gör ont,det kanske ger sig.
Jag vet,jag är inte så cool.Men vi kan säga det iaf,man behöver inte mena allt man säger,eller hur?

Good evening gott folk.Har joggat & gjort masser med muscle workouts sen jag kom hem,jag tar det här seriöst alltså,jag ska bli av med bullmagen! Hostan har sorligt nog fortfarande ivägen,men visst tog jag en runda ute i kylvädret i alla fall.Inte kan man bli sjuk 2 gånger om ?? Så det är bara att köra! Jag måste få ny energi efter att bara har legat dag in,dag ut 3 dagar i sträck.Känner mig heltrött i kroppen,så nu måste jag ladda på med energi bara!
Skoldagen har varit ovärt & dött.Halva klassen var borta & inga nödvändiga lektioner egentligen förutom biologin.Borde lika gärna har stannat kvar hemma en dag extra.Surt.Men imorgon är det en ny dag,vi får hålla tummen på att det går uppåt då.
Nu har jag tänkt att jag ska avklara min matteläxa som jag har sagt att det är det första jag gör när jag kom hem,men det blev inte så..men jag ska bara sitta en stund till,sen ska jag ha hand om den där läxan om det är så jävla viktigt!!
 
Simma luuuugnt

2 kommentarer:

MOA sa...

nä vad du är söt i keps :D

Anonym sa...

du borde inte träna så mkt när du är sjukO: