31.1.11

Lite slit är jag värd,några fraser är jag värd,ljug om du behöver,det gör ingenting.
ge mig sommar,solbränna och och låååångt hår.Nu,tack.
Nej vettigare bilder än så hade jag icke,& det är ganska oattrherande att fångas på bild när man är sjuk & snorig & bara allmänt pissed.Så här sitter jag & lyssnar på menningslös musik & är snart på väg att klicka fram senaste One Tree Hill avsnittet.Förövrigt har febern lagt sig,lika så huvudvärken.Nu har dom gjort sitt,skönt.Men fortfarande återstå den förjävliga hostan & halsont.
Jag som aldrig bruka vara sjuk,jag har ett immunförsvar som är lika stark som en hel tysk armé.Så det är asjobbigt att vara sjuk! Inga roligheter det.Jag önskade att den där alvedon-hunden hade hälsat på mig igår när jag led så dant av huvudvärk.
Fast det är ganska värt att vara sjuk lite då & då faktis,fri från skolan,man blir behandlad som en drottning,alla är plötsligt mycket snällare och man får allt man pekar på.Det är jag som har valt helgens meny,sushi,sushi,sushi,pannkakor,sushi.Jag är grym på att variera!
Har varit ute på 2 timmars prommenad tidigare idag,jag kunde inte springa på grund av hostan.Men jag har degat hela helgen,så jag känner mig hur lat & tjock som helst.Var tvungen att gå ut.Nu när jag äntligen kan stå upp & gå! Jag har tappat & tagit sönder massa med porslin & split mjölk för att jag har ramlat ihop.
Jag har bara sovit & sovit,kollat på massa onödiga filmer 600 gånger om.Eller I Am a Legend,fett bra.
Nej nu ska jag gör mitt,hare gött ni!!!

1 kommentar: