30.1.11

fick bli en weheartit-bild,eftersom dom inte är så stora och tar inte så mycket utrymme,
Okej,jag har varit värdelös på att uppdatera den här veckan.Men det är dels för att lite plugg har kommit ivägen,jag har bestämt mig att börja motionera till fyllot igen,fast dock hann jag inte hålla igång det så värst länge eftersom kroppen hade andra planer försig,den bjöd in lite förkylning,hosta & huvudvärk,kalas! Men framför allt beror det mest på att det hade uppstått ett problem på bloggen.Jo,det är nämligen så att mitt utrymme för bilder tog slut,jag hade använt alla mina 1G på Pisaca Webb Album.Jag hade ingen som helst aning att verksamheten rullade på det viset! Taskigt läge.Alltså så blir man antingen tvungen att köpa mer utrymme,ja,om det endå var så simpelt att betala.Jag är livrädd för betalningar man gör på nätet,när det gäller sånt har jag verkligen inte alla hästar i stallet.Eller så får man helt enkelt fortsätta köra på utan några bilder och det är jag fan inte med på,så alla bara vet !!! Jag snålar aldrig med bilder,det fattar vem som helst.Och en blogg utan bilder är ingen läsvärdig blogg helt enkelt.
Men men i dagsläget så har vi kanske några månader kvar tills vi når den punkten.Så ett steg i taget.För jag har suttit här under sjukan,eftersom jag endå inte duger till nått annat när jag ïnte är frisk,och tagit bort MASSER med foton från borttagna inlägg,fula foton från dinosaurietiden och 34 kopior av varje bild.Men problemet är det att jag vet inte vilka som är kopior eller orginalet,så därför kan det har varit jättemånga bilder som har försvunnit i inläggen längre bak.Men dom behöver man inte bry sig om,eftersom det inte går att läsa dom,för att texten är lite vrikad.Och det kan jag förklara när jag endå är på gång varföt det är så,jo det är för att bilderna måste vara centrala för att texten ska vara under bilden.Och helvete att jag har så lite liv att jag sitter och centralisera varenda bild här på bloggen.
Men hursom,så har duktiga jag rensat onödiga bilder,från 100% till 64%,fatta så mycket skit!
So from now on,så måste jag minska bildbomberna rätt rejällt för att kunna ha kvar bloggen så länge som möjligt!


Sorry för att det blev så långt,men det vore schysst om ni endå läste igenom så ni har koll på läget!



1 kommentar:

Anonym sa...

du tänker väl nt lägga ner bloggen..?