2.2.11

Rock 'n Roll dör aldrig,nej,kom tätt intill,det är okej.
 Nu är jag helt slut efter dagens workouts.Passade perfekt att mamma kom hem med lite sushi precis nu,låt oss hugga i! Börjar nästan tröttna på lyxigheten,har säkert bara ätit enbart sushi hela veckan.Måste dra ner på't.Varför har jag fått höra att sushi är jätte onyttigt ???? Fuck you,det är det ju inte alls ?! socker finns i allting,tänk bara på advokadon,fisken,gurkorna det är bara fylld med nyttigheter förfan!
Skoldagen har varit helt okej,fortfarande lite dött.Asså,det kan inte har varit jag som smittat halva klassen eller ? Näääee,helvete heller.Jag var ju hemma.Nu hostar jag ju bara lite...
Nej asslapp skoldag,kändes som att vi bara kollade på film hela tiden.Det är så det är den här veckan,inga prov,borde firas med tårta! Eller,nej,en nyttig banan kanske.
Fast vi ska ju endå har förhör på SO som vi alltid har,förhör säger hon men i hemlighet vet alla att det är ett prov.SO är ett helt jävla brutal ämne!!! Man har prov VARJE vecka.På tal om det är jag ganska besviken att mitt senaste SO prov bara blev ett VG,inte ens VG+! Taskigt läga,geografi som endå är så lätt....fyfan.
Jag hatar att alltid vara ett VG barn och inget mer.Sucks.