7.2.11

Du kan säga vad du vill till mig,nu hör jag dig igen.
Nu är jag hemma från Jannis,där jag & Anna  har hållit hus sedan skolan slutade.Har käkat mackor,mått illa av oboy,kollat på sköna bilder,ja,lite allmänt sådär.
Skolan har varit hur långtråkigt och trist som helst,allting bara suger,inga trevligheter här inte.Helt meningslös!
Den här veckans plugg ser inte så värst besvärande ut.Eller enbart att vi har Matrin Luther förhör på onsdag & teknik prov på fredag.Men än finns det tid,plugga dagen innan,rätt taktik det!
Jo en sak till,jag vet att det här med uppdateringen är ganska dåligt nuförtin.Men alltså heller att jag skriver färre inlägg som är vettiga än massa små onödiga inlägg som är helt meningslösa!

1 kommentar:

Julia attervall sa...

hej thao! jättefin blogg,och du är jätte söt:) förlåt att jag skriver men hur gör man så rubriken blir liksom med färgad bakrund (som din vit text röd bakrund) glad för svar(a)