4.4.09



Katy Perry & 3oh 3 22/02/09.
Jag vet att det var över en månad sen kvällen.Men seg är mitt andra namn så jag tänkte ta igen det Menminne kanse inte är glasklart men en ska är säker : det var värt 700 kr.

Som ni förstår,vi bor ju här i Sverige under ton av snö.Såklart tyckte vädret att ösa ner lite för överdrivet mycket med snö.Och vinden hade bestämt sig att blåsa till allt för mycket.Och inte ska vi sätta poäng för kylan heller,Den slog igen,ännu en gång.Tack.
Men nog om det.Jag köade i 5 timmar,utan tak & sällskap.Jag var så dum nog att stå just under ett ställe där det droppade vatten och avgasen från turnébussen prutades ut 24/7.Bad hair day,innebar det.Människor i omgivningen var stora.långa & gappiga.Typsik dom att stå och röka i 5 timmar non stop.Helt jävla otroligt.Kylan verkligen slet mig i stycke.
Men efter 5 timmars väntande som kändes som en evighet så var det insläpp.Vet ni en sak? jag försöker fortfarande lista ut hur "stora salen" i nalen kallas för stora salen när den är lika liten som vår matsal.Weird.Men väntan var inte över,inte.Nej ännu 1 timmes väntan.
Men sen så,då kom två snubbar hoppande.Inga mindre än : 3oh 3.En helt klart awesome uppvärmning.Me likey.Argh,inte nog att jag blev svag när Sean kollade på mig men också när jag rörde Nathaniel's mage.Och trust me,dom är pojkarna kan dansa!
högpunkten var klart när dom spelade Richman.Damn,I love that song.Helt felfritt live.Dom spelade i nästan en timme.
Sen var det ännu en halv/timmes väntan.Fuck waitings!
Den väntan var hemsk.Folket goes åskmoln.Vad dom puttades! jag fick en vattenflaska i huvudet -.-' Irriterande music spelades.Hört talas om sång skola man ?
Ohja,den var rena helvetet.Men lilla jag var tuff enough & klarade mig undan med små blåmärken (Y) det är en bra sak.
En timme senare:
Hennes band kom upp på scen,dom såg nästan ut som vitklädda Backstreet boys.Och sen KOM HON SPRINGANDE UPP PÅ SCENEN! I caught my breath.Drop dead gorgeous-helt jävla seriös.Hon måste vara den finaste kvinnan.Man bara dreglar när hon pratar.Hennes ögon *-* Det ser ut som att nån har glittrat till dom innan.Man kan inte hindra sig själv från att drunkna.
Den första låten som spelades var Self Inflicted.Hon hade så himla mycket med energi trost att hon var sjuk,hes & hade feber.Det lät fortfarande som örongodis.Jävla Gudinna.
Låtar som spelades var:
Self Indflicted.
Hot N' Cold.
Mannequin.
Waking up in vegas.
I'm still breathing.
I think I'm ready.
Ur so gay.
If you can afford me.
Thinking of you.
Fingerprints.
One of the boys.
I Kissed a Girl.

Den bästa var utan tvekan Thinking of you.Vilken sångfågel! så otroligt vacker låt.Jaja,att jag stor tjöt under låten är väl ingen hemlighet ? Jag fick ett vackert moment till och med.ARGH hon blinkade åt mig.Hon lättade på mitt hjärta & skaffade vingar till den.Vem sa att hjärtat inte kan flyga till månen ?! Min gjorde det.Girl you blew my mind.
Haha,kvinnan har desutom Swedish skills.
Katy:My first word in Swedish is -*trumspel*- IKEA!
And my second word is -*trumspel*- ABBA!
Älskvärt.
Jag ber om ursäkt att hon nästan ramlade när jag inte ville släppa hennes skor.Hihi.
Hon är den mjukaste personen jag har känt på! Det känns overkligt att jag har rört på hela henne.
Konserten slutade med I Kissed A Girl.Bättre blir det inte.Eller jo.
Katy: Do you wanna kiss the cherrychap stick ?!
Jag:YEAAAH!*gråta*
Katy:I can't hear you,do you ? yeah ?
ARGH.Jag hittade inte andan,känslan eller huvudet.Mitt huvud stängdes av & öpppnades igen gång på gång,som en tv under ett åskväder.Freakin' Amazing.
Men som sagt lyckan dör alltid ut nån gång.
Jag hörde att hon fick jätte ont i huvudet och var tvungen att springa ner från scenen & kräkas.Kempe.Annars skulle hon har sört ett extra nr.
Men det fanns inget mer jag kunde önska mig från kvällen.Den var redan perfekt.En av dom lyckligaste ögonblicken jag har upplevt.Jag ger kvällen ett grovt STORT hjärta.



Panic & Action - 27/03/09.
Ja vad kan vi få ut utav den här kvällen ? Nothing but happiness.
Ofc som alla ggr,vill snön & kylan joina oss.Dom hjärta oss.Vem höll räkning om hur många ggr jag sa Kallt & jag fryser ?
Jag älskar det fina folket jag hade som sällskap.Dom är bra på att göra kvällen som ett dundande succé.I know that you know that I love you.
Ännu en lyckad kväll dom har bakat ihop för mig med ett hemligt recept.Kan jag blir mer tacksam ?
Safe to say : jag hade inte min fötter på jorden den kvällen.
Band som spelade var : Failing December,Herbrightskies,Chemical Vocation och Adept.
När vi kom in så såg jag HBS-Niclas kommer gåande ensam.Jag skuttade till honom glatt & frågade om en kram.Han blev jätteglad att jag kunde hans namn & gav mig en omtyckt Niclas-kram.Jag visste inte vilket språk jag pratade,jag var nervös.Hoppas jag sa mitt namn rätt at least.
Vi kikade lite på Failing December,helt okej.Awesome att dom är från Linköping.
Det var jävligt surt att Tilda inte blev insläppt! rawwr.Vem det var som tjallade ; fuck yaa.*motorsåg*
Det var ju framför allt Tildas kväll.Suck it.
Under Failing December kom HBS-Johan,jag fick en kram av honom.Han var jätte varm.Och lite ledsen med ? Ryck upp dig pojk!
Men efter Failing December var det iaf: Herbrightskies!
Dom stavades FANTASTISK med STORA bokstäver.Kunde inte vara mer perfekt live.
OH! Petter alltså,mannen vad använder du för knark ?! fucking jaw dropping haawt!-Mannen svalde mig helt.Dom där jävla love-drugs han snackade om fungerade lätt på mig.
Åh sötaste av allt var att han kände igen mig från myspace.Han var jätte söt när han blev generad när jag skrek under spelningen.
Vadå vem gillar inte att leka fjortis ??
Spelningen - åh,vad ska jag säga för att bevisa hur oberhört bäst det var & hur svin kul jag hade ?
Fast det bara var jag,Jasse & Elise räckte det för mig.
Bäst av allt var att Johan höll min hand & sjöng för mig ett antal ggr.Såg ingen att jag smälte som smör ?
Det var exakt vad jag gjorde iaf.Jag blev knäsvag & fick gåshud.Grabben hade mitt hjärta runt sitt lillfinger.
Jag hade också en liten skor undersökning på alla.Jag kollade om dom hade förstora eller för små ,men dom verkade har lagom skostorlek.Niclas gjorde en sjukt söt min när jag lekte fjortis & skrek.Die Hard 3.
Wh0re fick Petters vattenflaska D: Lucky bitch !
Ursäkta mig för att jag tog din hand så du inte kunde spela Petter.But u know u still love me :D
Allting har ju sitt slut.Men det var ett bra slut.Herbrightskies var utan tvekan höjdpunkten!
Jag fick en kram av Albin,en gosig pöjk det.han var ganska kort though.Jag påpekade att var gullig & han tackade på söta-Albin sättet.Aw.Albin.så.jävla.söt.
Vi fick vänta en bra stund innan Chemical Vocation skulle spela.Det blev plötsligt gött att Em joinade.Flickan har allting med kul att göra!
Jag träffade även Fia & Anna.Okej bdb förstör verkligen bilderna,för dom här flickorna var så mycket sötare i verkligheten!
Chemical Vocation var ännu bättre nu en för för 9 månader sen.Pierre - argh,snubben har sin charm på den starkaste efekten!
Dessutom Pierre : vadå att man inte vill har dig ?
Man kan knappast låta bli att hoppa över dig!
Det var så roligt under hela spelningen.Att få hoppa med Em Jasse & Elise,sjunga,hålla Pierres hand,stirra på dessa fina människor.Grr,men fick blunda ibland för att inte tappa huvudet.Jag har till & med kommit fram till att Pierre har en ganska mjuk & snygg bak.Jag försökte dra ner byxorna 8D men det gick inte hem,dumma bälte.
Min själ blev skär när Pierre svarade att han älskade mig med efter att jag skrek att jag älskar honom.
Allting var bra.
Efter Chemical Vocation fick jag min älskade Pierre-kram.Han lyckas alltid med det.
Jag fick också en kram av Lund.Snygg i det nya bruna håret btw (Y)
Sen var det on på kramkalaset.Jag fick äntligen min kram som Petter lovade.Han var väldigt lång.Jag fick nästan hoppa på tån.Han har lovat att dom ska komma tillbaka vi har till och med tummat! Så nu är det bara att sitta & räkna dagar.
Jag fick en till kram av Johan & tummade med honom med.
Jocke är läskig.Han kind of blängde på mig lite under Adept.Men jag fick en kram av honom på slutet iaf.
Jonas var också en av dom som langade kramar.Han sa också att vi var fina.Goa Grabben.
Vi kollade inte mycket på Adept though.
jag köpte ett par Herbrightskies Hot pants & fick dom signerade av alla föruttom Albin.Han satt nämligen och hånglade med hans tjej så jag vill inte störa.Bara en konstig sak att hon har jag sätt i Johans famn på bloggen.Och det stod att Albin inte hade nån tjej.Så ja,det kanse var därför Johan var så depp ? för att Albin är med hans ex,men none of my bussiness though.Det blev ännu en kram omgång med alla.Mr.Merch var snygg men ganska seg hah.Han förstod inte att jag ville har ett par hot pants fast jag sa det ganska tydligt I think.
Sen hände inte så mycket mer,Trorja.
Dagen får det högsta betyget.Defenetivt nått jag kommer att lägga på minnet!

Inga kommentarer: